2012 m. vasario 22 d., trečiadienis

Nuo ko pradėti?

paslaptingas kelias

Ką gi, pats nesitikėjau kad taip gausis, bet beskaitant Kristinos nuorodą apie gavėnios pasininko idėjas, pasiryžau labai netikėtam darbui. Pastarąjį pusmetį visaip žaviuosi ir skaitinėju įvairius tinklaraštininkus, tiek lietuviškus, tiek amerikoniškus. Pats jau kuris laikas noriu rašyti tinklaštį, vieną ar kitą, bei prisidėti prie bendraminčių tinklaraščio. Kaip akivaizdu kad tai man nelabai sekasi, todėl nusprendžiau parašyti 40 įrašų kiekvieną gavėnios dieną pasilikdamas laisvę rašyti į vieną kurį iš minėtų trijų tinklaraščių. Pirmasis (šitas kuriame rašau dabar) bus daugiau padrikos mano mintys apie gyvenimą, tikslus, idėjas, sėkmes ir gal kartais nesėkmes. Antrasis (rastingumas.lt) buvo sugalvotas kaip patarimų tinklaraštis naujiems (širdyje jauniems) kompiuterių ir įvairiausių technologijų vartotojams, bet tikriausiai bus mano kasdienio darbo atspindys sprendžiant mažesnes ar didesnes technologines problemas. Trečiajame tinklaraštyje (Neliberaliai) bus kasdienybės įvykių svarstymas ateitininkų ideologijos (neateitininkams aiškiau būtų - krikščioniško socialinio mokymo) šviesoje. Šiaip esu labai kompleksuotas ir bijau bet kokios kritikos, bet protu suprantu, kad kritika verčia tobulėti. Tad jei matysite kad yra mane už ką pagirti - nesidrovėkite, o jei matysite, kad 'pjaunu grybą', nespauskite savyje ir visą kritiką drąsiai išliekite - labai noriu tobulėti. Šiuo metu turiu kelias idėjas įrašams, bet įtariu, kad įsivažiavus gali pritrūkti idėjų*, todėl nesidrovėkite pakišti vieną-kitą mano aprašytoms temoms, pabandysiu pasinaudoti. Jei dar kirba noras kaip nors man padėti** - prisiminkit mano pasiryžimą maldoje ar tiesiog susigalvokit kokį nors pasininką sau ir įgyvendinkit. Lauksim Vėlykų drauge.
 [1/40]
 * Normalūs blogeriai neužsiplėšia parašyti įrašo per dieną dėl lėkštumo, o aš nieko nerašęs - 40, na bet iššūkis yra iššūkis, o kažkas neseniai rašė, kad Lietuva galėtų būti iššūkių valstybė.
 ** Kodėl neturėtų kirbėti?

5 komentarai:

Jonas rašė...

Linkiu nenustot rašyt - sustojus sunkiai surinktą publiką labai lengva išbarstyti!

Vytautas rašė...

Ačiū už pastabą! Kaip suprantu patirtis kalba ;) Aš į Tavo tinklaraštį jau retokai beužeinu, tik tiek kad pradėjau naudoti google'o RSS skaityklę, tai gal bus papraščiau :)

Martynas rašė...

Stiprybės, Vytautai!
Puikus pasiryžimas.

Turiu šį semestrą tokį dalyką, kuris vadinasi politinis rašymas medijoms. Ten ateina kiekvienos paskaitos vis kitas žinomas redaktorius paskaityt. Iš esmės jie visi sako tą patį – norint tobulėti, turi rašyti. Kiekvieną dieną. Atrodo paprasta, bet.
Džekas Londonas parašydavo 1000 ženklų kasdien. Kad ir koks girtas bebūtų.

Vytautas rašė...

Geras paskatinimas, ačiū! O Džeką Londoną man patikdavo skaityti. Nesvajoju kad tapsiu rašytoju, bet įdomu bus apsvarstyti po tų 40 dienų.

Martynas rašė...

„Nothing would be done at all, if a man waited till he could do it so well, that no one could find fault with it.“ Pal. Džonas Niumanas