2012 m. liepos 17 d., antradienis

dovanos iš dangaus

Visi mano draugai, su kuriais buvau susitikęs per pastarąjį mėnesį, jau žino, kad turiu foto aparatą ir ne todėl, kad visi to būtų labai laukę (čia tik aš vienas laukiau), bet todėl kad jau spėjau visiem įkyrėti befotografuodamas kiekvieną žingsnį. Supratau kad noriu fotografuoti ir bent truputį išmokti manipuliuoti įvairiomis aparato funkcijomis. Tam reikalui įsigijau tokį daiktą: Canon powershot G1 X. jis yra vienas iš tų "hibridų", kuriame bandoma išlaikyti aukštą nuotraukų kokybę (kaip profesionaliame), bet tuo pačiu padaryti jį nedidelį (be to ir objektyvas nekeičiamas). Kol kas abiem aspektais esu labai patenkintas, na gal kasdieniam nešiojimui labiau tiktų dar mažesnis variantas, bet nuotraukų kokybė atstoja tokį nepatogumą. Esu labai patenkintas tuo, kad naudojant "auto" nustatymus ir nelabai ką teišmanant apie fotografavimą, nuotraukos gaunasi geresnės už vidutines (bent man taip atrodo). Na ar tikrai taip yra, spręskite patys, labiau pasisekusias dėsiu čia. Smagiausia žaisti su visokiais efektais, kurie jau yra įdėti į nustatymus, tad nebereikia žaisti su photoshop'ais. Jau kelias nuotraukas įkėliau čia ir čia, bet pamaniau, kad tumblr.com nėra pati geriausia vieta publikuoti nuotraukas, todėl atnaujinau seniai užmestą flickr.com account'ą.

1 komentaras:

Jonas rašė...

Tokioms pavienėms nucackintoms nuotraukoms manau labai tiktų http://500px.com

Apsižiūrėk, gal patiks :)

Aš pats irgi po vasaros čiupau naują fotoaparatą, tik dar nesud4jau naujų nuotraukų niekur, bet nekantrauju!