2012 m. balandžio 2 d., pirmadienis

Paskutintas - NEpaskutintas!

Šiandien norėjau parašyti kokį įspūdingą tekstą, kokia netikėta tema, bet negailestingai artėjant rytui, likau prie įsivertinimo. Tai kaip gi man sekėsi? 
Supratau kad šitame įraše visos išsamios apžvalgos nebus, nes kažkaip pasirodė daugoka, kai pagalvojau apie 40-ies įrašų peržiūrėjimą ir analizę. Po tokio darbelio pasidalinsiu keliomis įžvalgomis, kurios man pasirodė svarbios paminėti.
  • Parašyti gerą tekstą man reikia daugiau nei vieno vakaro po darbo ir visų kitų įsipareigojimų. Populiariausiais tapę tekstai buvo arba mano ilgai nešiotų minčių arba gana ilgo naršymo bei informacijos rinkimo rezultatas.
  • Parašiau daug lėkštų tekstų, dėl kurių retas nori vėl sugrįžti. Būtų ypatingai malonu, jei parašytumėte kurie įrašai jums atrodo verti pasidalinti bent su vienu savo draugu. Galite parašyti numerį ([xx/40]) ar tiesiog apie ką, bet geriau numeris ar bent tikslus pavadinimas. 
  • Tikriausiai pradėti reiktų nuo vieno tinklaraščio, nes šokinėjimas per du (ir kartą trečiame), ganėtinai išblaškė mano ir (kiek itariu) skaitytojų dėmesį. Nebent yra kitaip.
  • Į galą pritrūkau prasmingų idėjų, kurios būtų naudingos skaitytojui, tai pradėjau rašyti apie save ir savo užsiėmimus. Nors iš kitos pusės, tokiu būdu tiesiog pristatau save ir galiu atrasti žmonių, kuriems panašios idėjos ir problemos yra aktualios. Bet jaučiu kad pradėjau susireikšminti.
  • Įtraukti žmones į diskusijas ir komentarų rašymus irgi yra talentas, kurio matyt dar neatskleidžiau. Bet visi komentarai ir padrąsinimai man tikrai suteikė daugiau pasitikėjimo savimi ir palaikė kovoje prieš tingulį ar norą miegoti kiekvieną vakarą. Gavau net du kritinius komentarus apie tą patį: žvaigždutes ir paaiškinimus puslapio apačioje. Negavau jokio atsiliepimo, kad žvaigždučių nenaudojimas pagerintų mano tekstus, bet daugiau kritikos irgi nebuvo, gaila truputį.
  • Kaip ir rašant mokyklos rašinius, taip ir šituos įrašus mano produktyvumas didėja artėjant vidurnakčiui ir mažėja artėjant trečiai valandai ryto. Gaila, kad lieka mažai laiko miegui, bet kaip gerai kad yra sugalvoti savaitgaliai!
  • Pasirodo rašymas man nėra svetimas užsiėmimas, tai kol bus skaitančių - gražbyliausiu. Pakeliui gal ką vertingo išmoksiu. 
Visos kitos kilusios mintys jau atrodo kiek pritemptos, todėl čia ir baigsiu. 
Žinau kad mano tekstus pastoviai skaitė apie 20-30 žmonių, tai jei save laikote tame skaičiuje (tai reiškia kad perskaitėte daugiau nei penkis įrašus) prašau pasidalinti savo mintimis, vertinimais, įspūdžiais, patarimais, kritika, nusivylimu ar džiaugsmu (skirkit kokias 15 min.). Su pagyrimais neįsijauskit, nes be pasitikėjimo savimi (nesakau kad man jo netrūksta), man jie nieko daugiau neduoda. Įdomu kokios temos ar kryptys buvo įdomiausios, apie kurias norėtumėte daugiau tekstų? Ar jums labiau patiko man svarstymai, ar geriau nuorodos į protingus vaizdo įrašus/tekstus? O gal reikia kokio derinio, kaip kad mano tekstai, o (pvz.) sekmadieni - ką aš skaičiau/žiūrėjau? Kokiu ritmu turėčiau rašyti? Manau per savaitę būtų produktyvu 2-3 tekstai. Gal turit minčių kaip planuoti tekstus? Kaip rasti temas? Rašykit jei kyla bet kokia mintis, ji tikrai padės man augti (jei čia kam nors rūpi, aišku ;P). Atspėkit kuris įrašas tapo populiariausiu - kas atspės pirmas (arba arčiausiai tikslo) gaus mano jau perskaitytą Computer Bild Patarėjas“ nr. 1/2012 su CD (perlenktas, bet nesutrintas).
Antradieniu planuoju išsamią visų tų 40 -ies tekstų statistinę analizę, apžvalgą ir dar kilsiančias išvadas. Ryt padarysiu pertrauką - manau kad nusipelniau.
Ačiū už dėmesį ir laiką!
Ypač dėkoju Martynui P., Jonui, Andriui, Jurgai, Simonui, Žygimantui, Ingai, Inesai, Sigitui Antanui, Justinai, Juliui, Sauliui, Alfredai, Martynui V., Aidai, Iolantai, Mantui, Vytautui, Vitai, Ingridai, Arūnui, Seržui ir Šarūnei už komentarus!

Vytautas [40/40] I DID IT !!!
Nuotrauka iš ČIA.

3 komentarai:

Vytautas rašė...

Kaip suprantu, per daug užsinorėjau iš jūsų ;) Nu ką, teks vadovautis savo paties (galimai kvailais) sprendimais, bet Jūs jau negalėsit skųstis :P

Jonas rašė...

Buvo įdomu stebėti kaip čia viskas vyko, galvojau jau vienu metu mesi... :)

Pats, kai rašiau, vadovavausi paprasta taisykle: jei gali nerašyt, tai nerašyk. Tavo įrašo kasdien idėja prieštaravo jai ir gavosi kad dalis įrašų buvo rašoma "kad tik parašyt" ir tai jautėsi ir tau ir skaitytojam.

Kitas dalykas ką pastebėjau - tu tiesiog paprastai užrašai savo mintis, bet tekstas lieka neišgrynintas. Pas mane priešingai - rašau trinu, trinu, rašau ir stengiuosi trumpesniu sakiniu daugiau pasakyt. Gaunasi kad taupau ir skaitytojų laiką ir kartu jų neatbaido ilgos pastraipos.

Įdomumo dėlei atsidariau savo puslapio statistiką ir pažiūrėjau kad ir po metų pertraukos vis dar sulaukiu skaitytojų besidominičių Mastercard Prepaid kortele Ryanair bilietam be mokesčių ir Amazon Kindle. Labai nišiniai įrašai, bet žmonės dominsi ir ateina per Google be jokios reklamos, o mano kulinariniais šedevrais niekas kaip nesidomėjo taip ir nesidomi ;D

Šiaip galvoju kad ir pats vėl noriu pradėt rašyt, bet sunku pasirinkt platformą - blogger nepatinka nepraktiškas dizainais ir nėra mobilios app, o google+ viskas kaip ir atrodytų gerai, bet negaliu su senu domain sujungt

Vytautas rašė...

Ačiū už pastabas, Jonai, viską labai teisingai pastebi. Aš matau, kad mano tekstus reikėtų dar pagromuluoti prieš publikuojant, bet džiaugdavausi, kad pavykdavo ir tokius tekstus sukurpti. Laiko prasme. Dabar, per didžiąją savaitę, visai nieko nerašiau, sakiau pabūsiu ramiai. Pasilikau svarstymuose, kiek ir kada rašysiu, gal du, gal tris kartus per savaitę. O gal tik vieną - bet kaip įkaltą ir paruoštą tekstą, o kitus - kaip užplauks.
Apie platformas - rašiau kad nusivyliau tumblr.com, nes tai mikrobloginimo platforma, bet patiko kaip jie su nuotrasukom ir video tvarkosi, bei mobiliems yra pritaikyta. Čia tas kur rastingumas.lt paleistas. Ir internetinis adresas labai paprastai nukreipiamas.