2012 m. kovo 1 d., ketvirtadienis

Na ir kaip man sekasi?

Šiandien nusprendžiau padaryti nedidelį įvertinimą ir apžvalgą kaip man sekasi vykdyti gavėnios pasiryžimą.
Galiu pasidžiaugti, kad 8 įrašai per pirmąsias 8 dienas buvo publikuoti, visų įrašų kolekcija yra mano pagrindiniame tinklaraštyje, jei įrašas kitur - tai čia rasite nuorodas. Sau palengvinti skaičiavimą - įvedžiau įrašų numeraciją. Šis bus [9/40] (tai reiškia, kad devintas iš keturiasdešimties). Trys įrašai yra pilni šiame tinklaraštyje [1/40], [5/40] ir [7/40]. Keturi - rastingumas.lt tinklaraštyje [2/40], [4/40], [6/40] ir [8/40]. Vienas įrašas [3/40] ateitininkų tinklaraštyje "Neliberaliai". Pripažįstu kad pradžioje tikrai buvo sunkiau išdrįsti dėstyti mintis, bet dabar jau ramiau - pasirodo nieko baisaus neatsitinka. Supratau, kad gerokai liūdniau, kai niekas nekomentuoja, nekritikuoja ir net nesišaipo. Toks vaizdas, kad aš čia kažkokį atseit labai rimtą darbą darau ir nedrįsta išreikšti savo šmaikštumo. Nebijokit - aš jumorą suprantu*. Radau kaip padaryti, kad puslapyje rastingumas.lt būtų galima komentuoti - viskas buvo labai nesudėtinga, tiesiog tumblr. naudoja kitų sukurtą produktą Disqus. Teko dar vienoje vietoje prisiregistruoti ir įdiegti tumbl. sistemoje Diqus priedą, na bet nieko gi čia baisaus, kol elektroninis paštas nepasidaro užtvindytas brukalais. Pastebėjau, kad ne visiems savaime aišku kaip iš pagrindinio tinklaraščio atsidaryti nuorodas, reikės sugalvoti kokį vienodesnį stilių.
Keisčiausia buvo, kai pradėjau stebėti puslapių lankomumo statistiką. vytautas.girdzijauskas.lt yra sukurtas Google priklausančiai "Blogger" sistemoje, kuri jau turi lankytojų aktyvumo stebėjimo sistemą, į puslapį pridėjau skaitiklį iš Hey.lt bei nustačiau kad lankomumą skaičiuotų "Google analytics". Nežinau kuo skiriasi pirmasis su paskutiniuoju, bet įdomiausia kad duomenys visuose trijuose yra skirtingi**, tai likau truputėlį pasimetęs. Na bet galiu manyti, kad maždaug 35 žmonės perskaitė mano tekstuką apie stalo žaidimus ir tuo labai džiaugiuosi. Gali būti ir taip, kad aš nemoku protingai interpretuoti duomenų ar žiūriu ne tuos duomenis kur reikia, nes ten yra labai daug galimybių, bent jau su "Google analytics". Įdomu ir tai, kad aš labai mažai kam tiesiogiai pasakojau apie visą šitą rašliavą, todėl gaunasi, kad dauguma lankytojų atkeliavo iš facebook'o, na gal dar keli iš google+, bet manau kad liūto dalis kliūna facebook'ui.
Dėkoju, kad domitės tuo, kuo domiuosi ir dalinuosi, tai leidžia man jausti paspirtį tęsti savo pasiryžimą. Laikui bėgant tikiuosi daugiau reakcijų ir visokių patarimų, bet pradžioje leiskime sau apsiprasti su tuo kad aš rašau, o jūs paskaitot.

Vytautas [9/40]

* nebent kokį kartą nesuprasčiau ;)
**  vasario 29d. skaitikliai rodė tokius duomenis:
Blogger - 92 apsilankymų, neaišku kiek unikalių
Hey.lt - 97/41 apsilankymai/unikalūs
Analytics - 40/33 apsilankymai/aktualūs

Nuotrauka iš http://d3sdoylwcs36el.cloudfront.net

Komentarų nėra: